škoda 110R
21. 1. 2009
| Rozměry | |
| Celková výška | asi 1340 mm |
| Maximální délka | 1620 mm |
| Maximální šířka | 4155 mm |
| Rozvor náprav | 2400 mm |
| Vzdálenost volantu k opěře sedadla | 480 mm |
| Vzdálenost polštáře předního sedadla od stropu | 950 mm |
| Vzdálenost polštáře zadního sedadla od stropu | 860 mm |
| Karoserie | |
| Druh | celokovová, samonosná, uzavřená, dvoudveřová |
| Počet míst | 2 + 2 nouzová |
| Prostor pro zavazadla | 0,37m3(hlavní vpředu 0,25m3 pro asi 40kg, příruční 0,12m3 pro asi 10kg |
| Vytápění | teplovodní ventilátorem, z chladícího systému vozu |
| Motor | |
| Počet válců | 4 v řadě |
| Zdvihový objem | 1107cm3 |
| Vrtání | 72 mm |
| Zdvih | 68 mm |
| Kompresní poměr | 9,5:1 |
| Max výkon motoru dle SAE (bez příslušenství) | 45,6kW při 5250 ot/min |
| Max kroutící moment motoru dle SAE (bez příslušenství) | 86,2 při 3500 ot/min |
| Palivo | olovnatý benzin min okt. číslo 96 |
| Příprava směsi | Karburátor JIKOV32DDSR, od 10/76 JIKOV32EDSR |
| Pořadí zapalování | 1-3-4-2 |
| Podávací palivové čerpadlo | Jikov HF51-6517OORs (do 9/76), Jikov MF3407 |
| Chlazení | Nízkotuhnoucí kapalinou s automatickou regulací, cirkulace čerpadlem |
| Podávací palivové čerpadlo | Jikov HF51-6517OORs (do 9/76), Jikov MF3407 |
| Mazání | Tlakové s obtokovým čištěním oleje |
| Maximální spotřeba oleje | 0,8l/1000km |
| Spojka | |
| Druh | suchá jednokotoučová, s přímým vypínáním |
| Ovládání | kapalinovým převodem |
| Převodovka | ||||||
| Druh | s čelními ozubenými koly se šikmým ozubením | |||||
| Počet rychlostí | 4 vpřed a zpětný chod, kola I.,II.,III.,IV. rychlosti opatřená jištěnou synchronizací | |||||
| Převodové poměry | I | II | III | IV | Zpětný chod | Stálý převod |
| 3,80 | 2,12 | 1,41 | 0,96 | 3,27 | 4,44(od8/77 4,22) | |
| Podvozek | |
| Zadní náprava | |
| Druh | s kyvadlovými polonápravami a nezávisle odpruženými koly |
| Stálý převod v rozvodovce | kuželové soukolí se spirálním ozubením |
| Diferenciál | kuželový |
| Pérování | šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování |
| Sbíhavost kol | +2, -1 mm |
| Přední náprava | |
| Druh | lichoběžníková s nezávisle odpérovanými koly |
| Pérování | šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování a zkrutným stabilizátorem |
| Geometrie přední nápravy (kontrolní zatížení) | |
| Rozměr ráfku kola | 4,5 J x 14 |
| Sbíhavost kol | 1 - 3 mm |
| Odklon kola | 1°30´± 15´ |
| Záklon rejdového čepu | 6°30´ |
| Příklon rejdového čepu | 7°30´ |
| Řízení | |
| Druh | přímé, šroubem a maticí, souměrné, řídící tyče samostatné pro každé kolo |
| Stoupání šroubu řízení | 16mm |
| Maximální rejd vnitřní | 37° |
| Maximální rejd vnější | 29°30´ |
| Kontrolní rejd vnější | 20°/23°± 45´ |
| Počet otáček při celkovém rejdu | 2,5 |
| Kola | ||
| Ráfek kola | Pneumatika | |
| 4 1/2 J x 14 | 155-14 | |
| Huštění | ||
| Zdvih | 155-14 | 155 RS-14 |
| Přední kola (kPa) | 120 | 140 |
| Zadní kola (kPa) | 160 | 180 |
| Provozní vlastnosti | |
| Průměrná spotřeba paliva | 9l/100km |
| Maximální rychlost | 140 km/h |
| Zrychleni z 0 na 100 km/h | 18 s |
| Hmotnosti (kg) | |
| Vlastní hmotnost | 835 |
| Pohotovostní hmotnost | 880 |
| Užitečná hmotnost (náklad) | 320 |
| Celková hmotnost | 1200 |
| Brzdy | |
| Druh | na přední kola dvoupístové kotoučové, na zadní kola bubnové, čelisťové vnitřní |
| Nožní (provozní) | přímočinná kapalinová, dvouokruhová |
| Ruční (parkovací) | přímočinná mechanická s lany na zadní kola |
| Ø brzdového bubnu | 230 mm |
| Ø brzdového bubnu maximální | 232 mm |
| Max. tloušťka obložení bez čelistí | 5 mm |
| Min. tloušťka obložení bez čelisti | 1,5 mm |
| Ø brzdového kotouče | 252,5 mm |
| Tloušťka brzdového kotouče | 9 mm |
| Minimální tloušťka brzdového kotouče | 7 mm |
| Tloušťka brzdového obložení s opěrnou deskou | 15 mm |
| Min. tloušťka brzdového obložení s opěrnou deskou | 7 mm |
| Brzdová kapalina | |
| Klasifikační třída | ISO 4925, SAE J1703, DOT3 |
| Výrobcem plněno | SYNTOL HD 190 |
| Elektrická zařízení | |
| Ukostření | minus pól |
| Napění jmenovité | 12 V |
| Napětí provozní | 14 V |
| Zapalování | bateriové |
| Akumulátor | 12 V, 35 Ah |
| Regulátor napětí | PAL Magneton 12 V, 300 W, 22 A |
| Rozdělovač | PAL Magneton s otáčkovou a podtlakovou regulací |
| Zapalovací cívka | PAL Magneton 12 V |
| Spouštěč | PAL Magneton 12V - 0,66 kW |
| Zapalovací svíčky | PAL Super 14-7 (BRISK N17) |
| Alternátor | PAL Magneton 14 V, 35 A |
| Celková množství provozních náplní | |
| Motor | maximálně 4,6l - minimálně 3 l oleje |
| Převodovka a rozvodovka | 2,5 l oleje (pri výměně cca 2 l) |
| Převodovka řízení | 0,25l oleje |
| Brzda a spojka | 0,5l brzdové kapaliny |
| Chlazení a topení | 6,8 l chladící kapaliny |
| Palivová nádrž | 32 l benzinu |
Náhledy fotografií ze složky škoda 110R



Are you 18? Come in and don't be shy!
(loveawake.ru, 19. 1. 2022 11:55)