škoda 110R
21. 1. 2009
Rozměry | |
Celková výška | asi 1340 mm |
Maximální délka | 1620 mm |
Maximální šířka | 4155 mm |
Rozvor náprav | 2400 mm |
Vzdálenost volantu k opěře sedadla | 480 mm |
Vzdálenost polštáře předního sedadla od stropu | 950 mm |
Vzdálenost polštáře zadního sedadla od stropu | 860 mm |
Karoserie | |
Druh | celokovová, samonosná, uzavřená, dvoudveřová |
Počet míst | 2 + 2 nouzová |
Prostor pro zavazadla | 0,37m3(hlavní vpředu 0,25m3 pro asi 40kg, příruční 0,12m3 pro asi 10kg |
Vytápění | teplovodní ventilátorem, z chladícího systému vozu |
Motor | |
Počet válců | 4 v řadě |
Zdvihový objem | 1107cm3 |
Vrtání | 72 mm |
Zdvih | 68 mm |
Kompresní poměr | 9,5:1 |
Max výkon motoru dle SAE (bez příslušenství) | 45,6kW při 5250 ot/min |
Max kroutící moment motoru dle SAE (bez příslušenství) | 86,2 při 3500 ot/min |
Palivo | olovnatý benzin min okt. číslo 96 |
Příprava směsi | Karburátor JIKOV32DDSR, od 10/76 JIKOV32EDSR |
Pořadí zapalování | 1-3-4-2 |
Podávací palivové čerpadlo | Jikov HF51-6517OORs (do 9/76), Jikov MF3407 |
Chlazení | Nízkotuhnoucí kapalinou s automatickou regulací, cirkulace čerpadlem |
Podávací palivové čerpadlo | Jikov HF51-6517OORs (do 9/76), Jikov MF3407 |
Mazání | Tlakové s obtokovým čištěním oleje |
Maximální spotřeba oleje | 0,8l/1000km |
Spojka | |
Druh | suchá jednokotoučová, s přímým vypínáním |
Ovládání | kapalinovým převodem |
Převodovka | ||||||
Druh | s čelními ozubenými koly se šikmým ozubením | |||||
Počet rychlostí | 4 vpřed a zpětný chod, kola I.,II.,III.,IV. rychlosti opatřená jištěnou synchronizací | |||||
Převodové poměry | I | II | III | IV | Zpětný chod | Stálý převod |
3,80 | 2,12 | 1,41 | 0,96 | 3,27 | 4,44(od8/77 4,22) |
Podvozek | |
Zadní náprava | |
Druh | s kyvadlovými polonápravami a nezávisle odpruženými koly |
Stálý převod v rozvodovce | kuželové soukolí se spirálním ozubením |
Diferenciál | kuželový |
Pérování | šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování |
Sbíhavost kol | +2, -1 mm |
Přední náprava | |
Druh | lichoběžníková s nezávisle odpérovanými koly |
Pérování | šroubovými pružinami s teleskopickými tlumiči pérování a zkrutným stabilizátorem |
Geometrie přední nápravy (kontrolní zatížení) | |
Rozměr ráfku kola | 4,5 J x 14 |
Sbíhavost kol | 1 - 3 mm |
Odklon kola | 1°30´± 15´ |
Záklon rejdového čepu | 6°30´ |
Příklon rejdového čepu | 7°30´ |
Řízení | |
Druh | přímé, šroubem a maticí, souměrné, řídící tyče samostatné pro každé kolo |
Stoupání šroubu řízení | 16mm |
Maximální rejd vnitřní | 37° |
Maximální rejd vnější | 29°30´ |
Kontrolní rejd vnější | 20°/23°± 45´ |
Počet otáček při celkovém rejdu | 2,5 |
Kola | ||
Ráfek kola | Pneumatika | |
4 1/2 J x 14 | 155-14 | |
Huštění | ||
Zdvih | 155-14 | 155 RS-14 |
Přední kola (kPa) | 120 | 140 |
Zadní kola (kPa) | 160 | 180 |
Provozní vlastnosti | |
Průměrná spotřeba paliva | 9l/100km |
Maximální rychlost | 140 km/h |
Zrychleni z 0 na 100 km/h | 18 s |
Hmotnosti (kg) | |
Vlastní hmotnost | 835 |
Pohotovostní hmotnost | 880 |
Užitečná hmotnost (náklad) | 320 |
Celková hmotnost | 1200 |
Brzdy | |
Druh | na přední kola dvoupístové kotoučové, na zadní kola bubnové, čelisťové vnitřní |
Nožní (provozní) | přímočinná kapalinová, dvouokruhová |
Ruční (parkovací) | přímočinná mechanická s lany na zadní kola |
Ø brzdového bubnu | 230 mm |
Ø brzdového bubnu maximální | 232 mm |
Max. tloušťka obložení bez čelistí | 5 mm |
Min. tloušťka obložení bez čelisti | 1,5 mm |
Ø brzdového kotouče | 252,5 mm |
Tloušťka brzdového kotouče | 9 mm |
Minimální tloušťka brzdového kotouče | 7 mm |
Tloušťka brzdového obložení s opěrnou deskou | 15 mm |
Min. tloušťka brzdového obložení s opěrnou deskou | 7 mm |
Brzdová kapalina | |
Klasifikační třída | ISO 4925, SAE J1703, DOT3 |
Výrobcem plněno | SYNTOL HD 190 |
Elektrická zařízení | |
Ukostření | minus pól |
Napění jmenovité | 12 V |
Napětí provozní | 14 V |
Zapalování | bateriové |
Akumulátor | 12 V, 35 Ah |
Regulátor napětí | PAL Magneton 12 V, 300 W, 22 A |
Rozdělovač | PAL Magneton s otáčkovou a podtlakovou regulací |
Zapalovací cívka | PAL Magneton 12 V |
Spouštěč | PAL Magneton 12V - 0,66 kW |
Zapalovací svíčky | PAL Super 14-7 (BRISK N17) |
Alternátor | PAL Magneton 14 V, 35 A |
Celková množství provozních náplní | |
Motor | maximálně 4,6l - minimálně 3 l oleje |
Převodovka a rozvodovka | 2,5 l oleje (pri výměně cca 2 l) |
Převodovka řízení | 0,25l oleje |
Brzda a spojka | 0,5l brzdové kapaliny |
Chlazení a topení | 6,8 l chladící kapaliny |
Palivová nádrž | 32 l benzinu |
Náhledy fotografií ze složky škoda 110R
Are you 18? Come in and don't be shy!
(loveawake.ru, 19. 1. 2022 11:55)